Perfect dagje.

06/03/2010

Vandaag was het retro dag in de kringloopwinkels. Ik heb iets héél erg leuk gevonden, een kinder-weefraam. Ik ben er heel erg blij mee. Net een poging gedaan om de ketting op te zetten, maar het is duidelijk véél moeilijker dan het eruit ziet. Het is een beetje knoeien, maar oefening baart kunst !
Natuurlijk passeerde ik ook nog eventjes bij Mieke Willems, waar ik dit leuke kaartje, een notitieboekje en hele leuke rekkers kocht. Al deze dingen had ik al veel langer ontdekt, maar nooit gekocht. Het kaartje en de rekkers waren de laatste stuks, dusja, nu kon ik ze niet meer laten gaan !
Vandaag hou ik ook een crea-dagje. Ik heb net nog eens een poging gedaan om een rokje te maken, helaas ben ik telkens te lui om patronen te maken, waardoor het een beetje gefoefel is. Ooit zal het me wel lukken.

Het is heerlijk weer, zon, koud. PERFECT. Zo heb ik het het liefst.

Vandaag las ik ook het boek ‘Het ongrijpbare meisje’ van Mario Vargas Llosa uit. Het is prachtig prachtig prachtig, iedereen zou hem moeten lezen !

One Response to “Perfect dagje.”

  1. yasmine Says:

    Aha, zo heb ik er ook eentje!
    Maar dat van u ziet er nog in betere staat uit 🙂


Plaats een reactie