Plants & finds.

20/07/2011

I want to share my Berlin-finds with you. First of all I found this amazing bag. Also found 2 birds, and they can make bird-noises and move their wings. Love these little finds.

My plants are doing so well to. The plant I’ve got from Mieke is growing so so fast, and also my avocado’s are showing their first leaves. I waited 4 months for it, and it makes me so happy to see the first little leaves comming out.

Last friday I went to the amazing concert of Angus & Julia Stone. I actually didn’t knew a lot of their songs, but it was so great. The past few days I’m only listening to their cd, just can’t get enough of it. This song is one of my favourites.

19 Responses to “Plants & finds.”

  1. Ingrid Says:

    Oh Hermine,die vogeltjes..wat een mooie kleuren.

  2. Jaime Says:

    Those birds are gorgeous!!!!!

  3. joana Says:

    thos little birdies are adorable!
    i wish i could have lovely plants… mine bloom nicely but die once they reach ‘maturity’…

  4. Jessica Says:

    Lovely finds. That lace is beautiful. x

  5. Mdmslle Says:

    What wonderful finds you made, the bag is really lovely! And this plant is just stunning! I need to get one too, I love the shape of the leaves and its whole arrangement!

  6. inge Says:

    Mooie vondsten. De vogels zijn enig en ik vind ze echt nog verwant met de tijd voor de muur. Doet me denken aan een winkel met kinderspeelgoed in Praag, heel heel lang geleden.

  7. Pauline Says:

    Nog een foto van die tas. Ik vond ‘m in je vorige post al zo leuk.
    Je moest wel geduld hebben, maar dan nu toch eindelijk kleine blaadjes. Nu die er eenmaal zijn gaat het misschien wel sneller.

  8. Maria Says:

    wonderful finds!
    oh i love your plant🙂
    x

  9. gracia Says:

    Nice finds there… and love those little green flourishes.

  10. Keia Says:

    those birds are so cool! It is good to hear that your plants are doing so well and thank you for sharing such a wonderful singer with us🙂

  11. Gerda Says:

    Herminemie…
    Hele mooie blog…fijn om te lezen, leuk om te horen dat je Berlijn fijn vond…
    Maar nog leuker dat je terug in het land bent!

  12. Julie Says:

    die vogeltjes, geweldig. Vind die zo leuk, ik heb van hetzelfde materiaal een speelgoed motor met poppetjes erop,.

  13. Selien Says:

    heej hermine, hoe noemt de plant boven de foto met de ene foto? met het ronde blad. supermooi ^^ hopelijk aan het genieten van de rust van de zomermaanden x


    • Dag Selien, die plant is een ‘pilea peperomioides’. Hij is inderdaad erg mooi, maar erg moeilijk te vinden. Ik heb van iemand een babyplantje gekregen. Als mijn plant groot genoeg is om stekjes van de nemen dan krijg je een baby-plant van me.

      • Selien Says:

        oohh ^^super
        later wil ik een groot huis en tuin voor al mijn toekomstige planten . hehe ik heb nu voornamelijk rozen in mun tuintje hier. maar verder zaaien van deze planten is volgens mijn buurman ‘onmogelijk’ ( rik de tuinman die beetje verantwoordelijk is voor de gezamelijke tuin) .. nochtans ! Els heeft eens van die zaden meegenomen en rondgestrooid op haar bloemenweide en ze zei me dat ze nu supermooie rozen heeft. dus moest je ook een paar rozen zaadjes willen kan ik er wel een paar verzamelen🙂
        ( je zal wel hints moeten vragen aan Els dan😉 )

  14. littleperson Says:

    I love making dried flowers and leaves😀

  15. Noémie Says:

    Ooh hermine krijg ik ook een stekje? Die plant is echt suuuupermooi🙂 very retro🙂 x


Geef een reactie

