Research.

25/05/2011

A little little little sneak peek to my textile research. I found my love again.

This post is especially for Inge, to thank her that I can borrow this beautiful book from her. Thank you, such an inspiration.

18 Responses to “Research.”

  1. inge Says:

    sprakeloos ben ik Hermine. echt sprakeloos. foto 4 en de voorlaatste zijn echt kunstobjecten, dat kan ik moeilijk als ‘research’ betitelen

    ik leen niet zo gauw een boek uit, maar deze keer dus wel, geniet!
    het was allemaal een beetje haastig, begin van een les ook vaak chaotisch, dingen die gezocht moeten worden, verf, morsen…..
    we zouden er eens een koffietje bij moeten nemen

  2. inge Says:

    ah, foto 5 ipv foto 4 bedoel ik


  3. heel mooi Hermine, en ik geef Inge gelijk, het zijn echte kunstobjecten.

  4. Lisa Says:

    Mooi boek hé. Ik hou er ook van.

    Je onderzoekswerkjes zijn prachtig, ik hou van de kleuren en de motieven die je maakt. Ze spreken echt tot de verbeelding, vooral het blauwe, precies vogels die voor de wolken vliegen. Mooimooi.

  5. Holly Says:

    oh, that second-to-last is so stunning.

  6. alma Says:

    Nice and interesting

  7. Studio Meez Says:

    Ik hou ervan om heel je proces mee te maken van begin tot eind. Inspirerend! Dit ziet er veelbelovend uit! De kleuren en patronen… heel schoon (zoals altijd)!

  8. jokemijn Says:

    heel mooi werk, ik ben altijd benieuwd wat je’r allemaal mee gaat doen als je niet meer op school zit, hoe het dan gaat evolueren.

  9. magdalena Says:

    such a creative input! Beautiful Hermine!

  10. Marguerite Says:

    foto 5 – schoon schoon schoon. alles eigenlijk, maar 5 EXTRA.

  11. Abraham Says:

    Vooral de 1e drie foto’s spreken mij zeer aan: ten eerste dat prachtige blauw! En dan die uitgewerkte patronen, figuren, ik weet niet hoe ik het noemen moet maar dat is heel kunstig en vergt geometrisch inzicht, lijkt. Daarvoor heb ik veel bewondering!

  12. Jessica Says:

    Gorgeous colours. I love seeing traces of your ideas. x

  13. Els Martens Says:

    Dit is allemaal ongelofelijk fascinerend! Super!

  14. Inger Marie Says:

    Love all of it – so beautiful!

  15. Alicia Says:

    beautiful work!! How was your presentation?


  16. Love love love these pictures!

  17. Lovely World Says:

    I just love seeing your bits and pieces here. Hope your exams will be smooth and you can get on to summer. XO Maribeth


Geef een reactie

