Bag.

27/03/2011

My favourite bag, and a new sunny scarf. I love them so much.

18 Responses to “Bag.”

  1. Mandy Says:

    Your bag is adorable, enjoy your sunshine !!!

  2. Sencillez Says:

    how lovely. the colours of ur sunny scarf are adorable🙂

  3. Julie Says:

    wat een vrolijke sjaal, heerlijk voor de lente!

  4. Anna Says:

    It looks really nice, very springy!

  5. coco Says:

    wa~h! I like your bag! Did you make it??
    and lovely photos ❤

  6. Studio Meez Says:

    Ik ben net deze site tegen gekomen en moest meteen aan jouw denken.

    http://textilarkivet.murberget.se/samlingar.aspx?id=2

    Hele leuke tas trouwens!

  7. Claudia Says:

    Perfect bag for spring and summer!

  8. jenna Says:

    love it, hermine! i think i need a bag like that.

  9. inge Says:

    Heb je deze zak zelf geknoopt? Heb dat ooit eens in het kinderatelier gedaan, zweten was het…
    Het was voor een kabassenstoet, we hadden er een geknutseld vreemd insekt ingestopt. We hadden wel succes.

    Bijna vergeten: de zak en de sjaal zijn prachtig.


    • Lieve Inge, de tas is niet zelf geknoopt, maar hij maakt me wel warm het te proberen. Ga dit weekend eens wat experimenteren.

      Je project uit het kinderatelier klinkt en fantastisch mooi ! Had dat graag gezien.

      Dankje voor je lieve woorden.

  10. sara Says:

    oh, je bent daar klaar voor zie ik! de lente kan beginnen.
    en ik hou heel veel van je haar daar beneden met de blauwe haarspeld. en de macinetta met bloemen, oh ohoh!
    bedankt voor je reactie bij mij!


  11. they look very “chou”, they look awesome

  12. Lisa Says:

    Ik heb ook zo’n tasje, maar ik ben altijd bang dat mijn spullen er los door zullen vallen. Misschien moet ik het binnenkort toch maar eens proberen.

  13. Lauriana Says:

    I love your bag!

  14. Magdalena Says:

    Oh yes, they fit exactly together. beautiful!

  15. jenny Says:

    I’d like to become your favorite bag mine too, it is very beautiful

  16. if jane Says:

    all very spring like! ;))

  17. Alicia Says:

    Oh, what a lovely bag!


Geef een reactie

