One day.

05/10/2010

One day, different bikestyles.

5 oktober 2010
10 u

5 oktober 2010
13 u

5 oktober 2010
15 u

5 oktober 2010
16:30 u

15 Responses to “One day.”

  1. Maggie Says:

    Ah, your bike looks fantastic, I’ve always wanted one with a basket on the front–they seem so old-fashioned and picturesque. I love the second picture down the best.

  2. Abraham Says:

    en steeds zwaarder beladen… alweer een lading vondsten huiswaarts gesleept?
    Mooie tas!! Je nieuwe aanwinst doet meteen dienst, ook al op de foto van gisteren waar je met de linker hand fotografeert als je beeld niet gemanipuleerd is.
    Vraag me af of je linkshandig bent en dus rechts fotografeert op de fiets.
    Als rechtshandig zou zijn en je stuurt links zoals op de foto’s, rijd je onzeker lijkt me.

    • Hermine Van Dijck Says:

      Ja, ben héél blij met m’n nieuwe tas, vandaag heb ik wat kapstokken gekocht, met zo’n prachtig gehaakt hoesje er rond. Heel mooi vind ik dat.

      Dan ik ben rechtshandig, maar ook een beetje linkshandig. Ik probeer om mijn linkerhand ook vaak te gebruiken,🙂, blijkbaar lukt het wel, zelfs zonder ik erbij moet nadenken.

  3. melski Says:

    hehe! what fun! you remind me of me, only i’m changing bags not bike styles🙂

  4. jokemijn Says:

    Leuke reeks foto’s. lijkt echt superhandig, zo’n rekje vooraan. Dacht dat ik het op mijn fiets ook kon installeren, maar mijn licht zit een beetje in de weg.

  5. inge Says:

    wat een stijl! de onderste foto is echt wel mooi, zwarte kleding, zwarte fiets, grijze baan en dan dat beetje bruin van jouw mooie nieuwe tas

  6. Marion Says:

    i love this serie!

  7. Mariana Says:

    Lovely! You should do one every day and start a diary, i’d love to follow that! Greetings from sunny Zurich!

  8. renilde Says:

    wat een grappig idee!! leuke post🙂

  9. pierre Says:

    the one with the apple, is “perfect” !!!

  10. maria Says:

    this is just great : )❤


Geef een reactie

