Can’t wait.

29/08/2010

I’ve got my photocable back, so tomorrow I will be very busy posting my last-days-pictures, but I can’t wait till tomorrow, so here are my first ones.

My favourite place, drinking a coffee, writing ideas down, looking at my nice postcards-finds, reading, …

29-08-2010
29-08-2010
29-08-2010

2 Responses to “Can’t wait.”

  1. inge Says:

    Dit was ook de lievelingsplek van mijn leraar Nederlands (Lieven Tavernier). Deze Gentse koffiestek kreeg ook altijd wel een plaatsje in mijn schrijfsels. Goed voor een extra puntje.
    Voor mij is het een heiligdom dat ik nog nooit betrad. Er straalt wel altijd een warmte als ik passeer.
    Ben ik juist: Gent, Donkersteeg?

    • Hermine Van Dijck Says:

      Ja ! Heel juist, je moet er zeker eens een capuccino gaan drinken, ze zijn daar het beste van de hele wereld. Ik kan je wel eens meenemen, dan kunnen we nog eens een praatje maken !


Geef een reactie

