Oh Oh.

29/08/2010

Today is my first meeting for an internship, have to travel to ‘Doornik’ for this interview. The man will pick me up at the station, really nice of him, but also a bit scary. Have to keep on breathing, pffpffpfpff.

Wish me luck !

29-08-2010
29-08-2010
29-08-2010

12 Responses to “Oh Oh.”

  1. Ingrid Says:

    Heel veel succes!

  2. karolienvandegaer Says:

    Veel geluk!

  3. jokemijn Says:

    succes! het gaat vast heel erg goed!

  4. inge Says:

    Spontaan komen 2 zinnetjes uit het dorpskermislied boven (oorspronkelijk in dialect):
    ‘als uw haar maar goed zit en uw tanden blinken
    als uw schoenen gepoetst zijn en uw voeten niet stinken…’
    veel succes! zie het als een nieuwe ervaring.

  5. Hermine Van Dijck Says:

    Danku allemaal ! Jullie zijn echt goed in mij een hart onder de riem te steken !

    Thank you !

  6. woolf Says:

    heb je ook genoten van doornik? is hier niet zo ver vandaan, ik kom er geregeld. ik hou van de leegte ervan (en ook van het musée des beaux arts).
    maar dan, ik hou van wallonië, tout court.
    good luck!

  7. elise Says:

    veel succes!!

    laat weten hoe het gegaan is !!

  8. Abraham Says:

    Veel te laat om je succes te wensen maar niet om te vragen hoe het verlopen is!
    En als je de uitslag later mocht krijgen, dan help ik je hopen op een heel goede afloop!!!
    En toch ook nog maar: Heel veel succes!!

  9. Hermine Van Dijck Says:

    To everyone who supported me, the interview went very well. Daniel is a very nice man, we like the same kind of music, and we both like to go to the thriftstore.
    In august next year I can start with the internship ! Happy me !

  10. Abraham Says:

    Van harte gefeliciteerd!!


Geef een reactie

