Deux.

23/08/2010

Today I bought new shoes, but actually they are the same as my favourite shoes I already have. My old shoes were a bit broke, so I searched them back. The last pair of shoes in my size, it’s predestined. I went to the fruit- and vegetables-shop with my new shoes, it’s really one of my favourite shops and it always smells like heaven up there.

23-08-2010
23-08-2010
23-08-2010

It’s a long time ago that I weared my silver cardigan, I think I have to wear him more often, like it.

11 Responses to “Deux.”

  1. Natalie Says:

    I agree, it’s a very nice cardigan. I also bought the same pair of shoes a while ago, although they were a different colour.


  2. Wauw hermine waar heb je ze gevonden ?
    IK zou ook zo enorm graag een paar zoals deze willen, maar ik vrees ervoor dat ik er nooit zo’n ga kunnen dragen.


  3. Ja wel omdat mijn maat er mss niet meer in is en dan nog passen ze me dan wel, maatje 36, hadden ze er toevallig nog in maatje 36 : )
    oh zo’n schone schoentjes

    • Hermine Van Dijck Says:

      Gho, geen idee. Ik ben ook altijd helemaal in de wolken als ik u mooie schoenen zie. Die zijn ook altijd zo prachtig !

      • Hermine Van Dijck Says:

        Ik heb ze in Antwerpen enkel in de solden gezien, daarna ben ik nog in die winkel geweest en heb ik ze wel niet meer zien staan eigenlijk. Misschien waren ze al weg, of al uit de winkel omdat de solden gedaan waren.


  4. ah ja nog maar één paar, dus ze waren echt voor U bestemd !
    Ze zijn toch echt prachtig : )


  5. Oh das jammer, ik ben er in de solden helemaal niet geweest, solden zijn niet echt mijn ding en ik denk nooit iets te vinden. Maar zouden ze er in gent nog van hebben, je mag voor mij altijd eens horen of ze maatje 36 hebben, als je dat ziet zitten.
    Raar dat ze ze enkel in de solden aanbieden, had ik dat nu maar eens geweten, ach ja mss met de volgende solden, volgend jaar : )


  6. Wel , dat kan ik doen. ja wie weet halen ze ze daar enkel met de solden naar boven. Ik ga zeker eens horen.

    hou je goed

    x


  7. En ja draag hem meer, want hij is echt mooi!

  8. irene Says:

    thank you for your nice comment on my blog🙂 it’s nice here!


Geef een reactie

