Found !! !!

21/08/2010

They found eachother (love the part of the little giant in the boat !). (look here and here for the previous posts about them). The little giant even danced a bit because she was so happy to find her uncle back ! I’m going to dream about them this night, and tomorow see them back ! yey !

21-08-2010
21-08-2010
21-08-2010
21-08-2010

During the day I made little movies of the little giant and the plunger, their qualiti isn’t that good, but it’s just to give you an idea of who they are. Here a dancing little giant, here the plunger and here a little surprise.

3 Responses to “Found !! !!”

  1. Abraham Says:

    Eerlijk gezegd stond ik nogal sceptisch tegenover deze toestand omdat ik helemaal niet houd v massa evenementen.
    Toevallig zag ik op de Standaard.online een filmpje dat me helemaal vertederde: de ontmoeting.
    Daarna ben ik jouw foto’s en filmpjes gaan bekijken: prachtig,Hermine.
    Dat zullen mooie dagen zijn geweest voor jou!
    Bedankt voor foto’s en films!!
    P.S. De plotselinge en onverklaarbare stijging v h water in de Westerschelde bij Terneuzen is nu opgehelderd…

    • Hermine Van Dijck Says:

      Ja, maar het is geen evenement ! Het is een schoon verhaal over een reus die zijn nichtje zoekt. Mensen leven zo hard mee met haar, en het is gezellig, iedereen is zo lief tegen elkaar. Hel de stad staat op z’n kop, maar is toch één. Verkeersregels bestaan niet meer, het slecht is uit voor even vergeten, en iedereen leeft echt voor 100% in een “droomwereld”, dat is zo mooi. Ik hoop dat ze snel weerkomt !

  2. Abraham Says:

    Dat schoon verhaal, dat heb ik na de foto’s en filmpjes ook begrepen!
    Wat een expressie kunnen de reuzen vertonen, dat is soms ontroerend, fascinerend (vandaar de sfeer in jouw stad, vermoed ik) en dan heb ik alleen nog maar beelden gezien.
    Heel knap gedaan door bedenkers en uitvoerders.
    Bedankt voor je reactie!!


Geef een reactie

