A dream.

13/08/2010

A serie of photographs I made about the line between something real and a dream. (Maybe this would be an interesting concept for my masterproof). This song make me feel like I’m walking on that line.

13-08-2010
13-08-2010

(I’m thinking about buying myself a good camera, a canon. Someone have some advice about a good (and pay-able) model ?)

3 Responses to “A dream.”

  1. Ingrid Says:

    Goh, jij bent ook lekker met je ideeen bezig !Soms zou ik ook nog wel willen dat ik op de academie zat.
    Qua camera; over canon weet ik niet zoveel. Heb zelf een Nikon.Maar misschien is het voor jou ook belangrijk dat je zelf dicht op je materiaal kan kruipen.Dus dat je de kamera ook handmatig kan bedienen.

  2. elianne Says:

    ik heb zelf een tweede hands Canon. Ben daar heel blij mee en zeker voor de prijs.
    Heb geen ervaring met andere merken. Toen ik zelf op zoek was werd ik gek van alle info die je maar kunt vinden. Volgens mij is het belangrijkste dat je je camera echt leert kennen. Het is niet de camera die de foto maakt maar jij dat is wel mijn belanrgijkste tip

  3. Geri Says:

    you are a very talented girl! … I´ve just become a fan of your blog!

    Love love love the scarfs you make!😉
    xxx


Geef een reactie

