Pattern.

12/08/2010

Love the patterns in my weavingbook. It makes me so excited and just want to weave weave weave weave. Just a day of working, and tonight I will finish scarf 6.

(I’m listening to this song, it makes me happy.)

12-08-2010
12-08-2010
12-08-2010
12-08-2010

5 Responses to “Pattern.”

  1. Abraham Says:

    Ziet er zeer ingewikkeld uit!! Knap dat je daar wijs uit kunt,hoor.
    Ontwerp je zelf ook patronen?

  2. Sophie Says:

    hihi, dat is ook mijn happy-song van dit moment!🙂

  3. Kleine Says:

    mooi liedje inderdaad. Dit vind ik ook zo mooi en draai ik elke morgen voor een een goed begin van elke dag: http://www.youtube.com/watch?v=bLPaoG4O9Hg

  4. maravdc Says:

    Ik zag gisteren in de kringloop van ronse een weefgetouw te koop staan en moest onmiddellijk aan jou denken🙂

  5. noémie Says:

    Wij vinden echt dezelfde muziek goed🙂 & we ontdekken ze altijd op dezelfde momenten🙂


Geef een reactie

