Work in progress.

31/07/2010

Webshop-working-day.






12 Responses to “Work in progress.”


  1. die knopen zijn echt wondermooi

  2. jokemijn Says:

    oh, wat kijk ik er naar uit. Alles ziet er echt heel erg mooi uit.

  3. Kleine Says:

    Ik ben benieuwd🙂 Ik wou dat ik dat ook kon!

  4. Kleine Says:

    Wat ik me trouwens afvroeg: Hoeveel werk kruipt ongeveer in zo’n sjaal?

    • Hermine Van Dijck Says:

      Gho, moeilijk te zeggen. Toch al +- 3 u (of meer) voor het opzetten van een ketting. Enja, het weven hangt af van de draaddikte, het motief, maar reken toch maar zeker 7 u. En afwerken is ook nog een uur. Gho, dat is echt ruw geschat, ik denk dat het zelfs nog langer is, ben niet zo’n snelle wever denk ik.
      Ik denk niet zo na over tijd, ik doe het heel graag en de tijd vliegt dan ook voorbij.🙂

  5. inge Says:

    Prachtig werk!

  6. sasha Says:

    i love your blog, thanks for commenting on mine:)))

  7. maravdc Says:

    Een taartje voor een button?
    Haha, grapje🙂
    Ik kijk er naar uit!

  8. Ingrid Says:

    Goh Hermine, ik had dit nog niet gezien..wat vreselijk mooi gedaan! Ben benieuwd naar je webshop,hoe dat eruit gaat zien.
    Ben nog steeds met de mijne bezig,had misschien beter via etsy iets kunnen doen.

  9. amy Says:

    where is your work for sale?

  10. carolina Says:

    I just found this blog through another one. Beautiful pictures on this post and amazing craftsmanship


Geef een reactie

