Harvest.

29/07/2010




5 Responses to “Harvest.”

  1. inge Says:

    waaaauuuuuw!Ik heb hiervoor een heerlijk gerechtje uit een kookboek van Roald Dahl. Snij de courgettes in schijfjes, laat ze minstens één uur marineren in olijfolie(ze mogen onder staan, de courgettes obserberen alles)en bestrooien met peper en zout.
    Vervolgens de schijfjes pansgewijs in een beboterde ovenschotel schikken, bestrooien met gemalen kaas (nog lekkerder met verschillende soorten). Ongeveer 40 minuten in de oven.
    Doen we ook op kamp.
    Met het bakken zal de olijfolie weer vrijkomen.


  2. amai hermine, die zien er geweldig uit. Wat ga je daar allemaal wel niet mee maken, maak zeker soep !

  3. Celestine Says:

    Ok ok, ik kan er niet meer buiten: ik ga meteen kijken of er in “onzen hof” ook courgetten te vinden zijn. Mijn moeder (gehospitaliseerd op dit ogenblik) vraagt al een week hoe het met de planten gaat.

  4. Celestine Says:

    Ik heb mijn actie dan maar meteen ook op mijn blog gepost.


Geef een reactie

