Treasures.

28/07/2010

Today went to a second hand store, that is something that always make me happy again. I needed that after yesterday. I found some lovely things, a box (and there was a nice surprise in it, buttons buttons buttons. A little gift from heaven.), nice plates, two ducks and a little bag.





3 Responses to “Treasures.”

  1. inge Says:

    De knoopjesdoos is een schat! En ik heb (uit de collectie Edith en Marcel) twee koffiemokken uit de reeks Copenhagen van Bloch. Misschien moeten we samen eens van slagroomtaart met koffie of thee genieten met dit gedeeld serviesje?
    Je hebt een neus voor fijne (en zoete) dingen.

  2. Ingrid Says:

    Ha, gelukkig dat je een oplossing hebt,fijn!!
    Mooie dingen heb je gevonden..ik ben weg van dat blik met die knopen😉

  3. jokemijn Says:

    héél erg mooie tas! van dat serviesje heb ik er ook al veel door mijn handen laten gaan. Een vriend van me heeft een mooie reeks.


Geef een reactie

