BIG PROBLEM !

28/07/2010

Today I discovered that my upload capacity is full ! I can’t put more pictures on my blog, what a sad sad sad news.
Now I have to change my blog, or pay…

ooh ooh ooooooh !

Really don’t know what to do, I don’t want to change, but stay would be so complicated and time-consuming or expensive. I already made another blog, but it’s so hard to leave all this behind … .

10 Responses to “BIG PROBLEM !”

  1. Kleine Says:

    Verklein je je foto’s voor je ze op je blog zet? Ofwel moet je ze ergens anders plaatsen (flickr) en van daaruit gaan linken?

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Heb mijn foto’s nooit kleiner gemaakt, dom van me. Ik denk eraan om een blogspot op te richten in het verlengde van deze blog, het is wel met hééél vééél pijn in m’n hart. Klinkt stom, maar ben er niet goed van.

    • Kleine Says:

      En dat extern linken? Is dat niet beter dan een nieuwe blog? Dat doe je op dezelfde manier als je nu foto’s invoegt, maar dan kies je voor “van url”

      • Hermine Van Dijck Says:

        ah, dat gaat ook ? mm, eens proberen. Maar is dat niet dubbel zoveel werk ? Want stel als ik ze eerst op flickr zet, dan zit ik weer met hetzelfde probleem omdat daar ook maar een beperkte upload is.

      • Hermine Van Dijck Says:

        Nu breng je me aan het twijfelen…

  3. Kleine Says:

    Het is inderdaad meer werk, maar dan heb je wel dezelfde blog. Je kunt ook een andere site (vb http://www.photobucket.com) zoeken, of meerdere flickraccounts aanmaken.

  4. Ingrid Says:

    Ai, dat is een groot probleem. Kun je niet je foto’s die je op deze blog hebt geplaatst allemaal verkleinen met bijv photoshop. Dan kan je misschien verder gaan met deze blog ??
    Want als je op je foto’s klikt zijn ze altijd heel groot.Kost wel veel werk.Oh wat een pech voor je..maar misschien gebeurt het bij mij ook op een keer.groetjes Ingrid en heel veel succes!!

  5. maravdc Says:

    Veel url’s gebruiken, dat probeer ik ook. Anders verklein ik altijd mijn foto’s voor ik ze blog.
    Jammer om zo helemaal te herbeginnen, toch?

    • Hermine Van Dijck Says:

      Inderdaad, wist ik het maar vroeger dat het zo werkte🙂.
      Maar ik heb beslist toch deze te houden, en voorlopig met flickr (en zijn url’s te werken) en tijd terwijl alles te verkleinen.

  6. jokemijn Says:

    ik verklein mijn foto’s ook altijd tot het minimum. En ik hoop dat tegen dat ik aan de limiet zit de wereld helemaal veranderd is en iedereen eindeloos beeldjes mag uploaden🙂
    Via flickr is een beetje meer werk, maar ik ben blij dat je deze mooie blog houdt.


Geef een reactie

