Balcony.

27/07/2010

Sometimes we have a bad day, todat was my bad day. Sometimes you trust people, you actually can’t trust, so unfair. But it wasn’t all that bad, I was walking and I heared some nice music, this band was playing on a little square. That made me kind of happy again.



Pictures found in a book called “street & studio – an urban history of photography”

6 Responses to “Balcony.”

  1. inge Says:

    Hermine, de gelaatsuitdrukkingen vertellen woordeloos zoveel op de foto’s.
    Moeilijk moment om het vertrouwen in iemand te verliezen. Heel moeilijk. Ik stuur je wat moed.

  2. Ingrid Says:

    oh,wat rot. Dat is inderdaad niet fijn.Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik stuur je ook moed en hoop dat het morgen een fijnere dag is!

  3. jokemijn Says:

    wat zonde… maar laat het niet te veel invloed hebben op je mooie openheid en spontaniteit.

  4. Hermine Van Dijck Says:

    Vandaag gaat het al beter, gisteren was ik gewoon zo teleurgesteld. Maar vandaag zeg ik “hup met de geit”. Toch lief van jullie bezorgdheid.

  5. if jane Says:

    oh they are just so wonderful!


  6. hele mooie foto’s. Wat was er gebeurd ?!


Geef een reactie

