Scarf (4).

25/07/2010

Today I finished another scarf, but I don’t know if I love this one. Maybe he’s a bit to graphic for me. What do you think ? Tomorow start with a new warp, light again, yes !




8 Responses to “Scarf (4).”

  1. Ingrid Says:

    Och Hermine, ze is prachtig! Wat een beauty alweer!

  2. Sophie Says:

    zoooo schoon!!

  3. renilde Says:

    héél mooi hermine!

  4. jokemijn Says:

    oh, daar zou ik me geen zorgen om maken, ik vind ‘m (net als iedereen hier) weer een pareltje. Welke namen hebben ze al gekregen?

    • Hermine Van Dijck Says:

      Eigenlijk nog geen, maar Ingrid kwam met het idee om ze misschien wel een naam te geven. Maar ik ben niet zo goed met namen. Dus misschien moeten jullie me wat helpen.


Geef een reactie

