Schelde.

22/07/2010

Love to read a book when I’m sitting next to the river in Antwerp, it makes me very peacefull and totaly happy. Feeling the wind in my hair, dreaming, … . Enough to make me happy.



5 Responses to “Schelde.”


  1. Morgen moet ik naar Linkeroever.


  2. Ik hou van het geluid van het water dat klotst tegen de rand.

  3. inge Says:

    Op zo een plek zou ik elke zin tien keer moeten lezen omdat ik tussendoor afdwaal door geluiden en beweging. Lijkt me wel een enige plek als je het kan!
    De schoenen zijn ook heel mooi! en Isabelle Allende, te lang geleden, moet ik beslist nog eens opfrissen.

    • Hermine Van Dijck Says:

      Het lezen vlotte ook niet zo, inderdaad, elke zin 10 keer opnieuw moeten lezen. uiteindelijk dan toch maar mijn boek dicht gedaan om wat naar het water te kijken.

  4. pomme Says:

    I used to be at the same place as you, your city is magic!


Geef een reactie

