Nostalgia.

19/07/2010

Found old pictures of my mother and my grandmother. Love the pictures and their colours.




4 Responses to “Nostalgia.”

  1. inge Says:

    Och, ik herken jou in die lach van je grootmoeder. Wat een madam! Zij kon met leeuwinnen om… Je bent blijkbaar de nazaat van een sterk geslacht.

  2. Hermine Van Dijck Says:

    De vrouw met de leeuwinnen is eigenlijk niet mijn bonmama, ik denk eerder een zus van haar. Maar toch een beetje familie🙂. Mijn bonmama is de vrouw links op de 2de foto. Het meisje naar de leeuwenvrouw dat is mijn mama.

    • Hermine Van Dijck Says:

      Ik ben eens gaan uitzoeken wie de vrouw met de leeuwinnen is, en blijkbaar is dat mijn overgrootmoeder, de ik kan haar lach wel hebben🙂.


  3. […] Foto encontrada acá. […]


Geef een reactie

