Wonderfull.

12/07/2010

What a wonderfull day. My friends came to Antwerp today, I showed them my city and my favourite places.





11 Responses to “Wonderfull.”

  1. Guusje Says:

    Och Hermine, kun je dat ook een keertje met mij doen?
    ik zou de stad wel een keertje willen bezoeken met een Antwerpse, is dan toch weer heel anders!
    Groetjes Guusje, die dol is op Antwerpen, maar er te lang niet is geweest.

  2. Ingrid Says:

    Grinnik, en mag ik dan mee? Zou heel graag dat knopenwinkeltje willen bezoeken.(Kan ik weer gebruiken in mijn werk)En dan laat ik jou Eindhoven zien,goed?

  3. Ingrid Says:

    ooh,leuk..ja,super!!

  4. Guusje Says:

    Doen we, echt, lijkt mij geweldig!
    Breng ik wel mijn Popsje mee, mag dat?

  5. Ingrid Says:

    Hè ja, ik neem Limuna niet mee maar misschien wel mijn koffertje🙂

  6. jokemijn Says:

    ik herken het huis helemaal bovenaan. volgens mij is het nu helemaal af. Ik vraag me af wie of wat er komt wonen. Die knopenwinkel ziet er ook wel super uit. Lijkt wel alsof jullie écht heel antwerpen gezien hebben.

  7. elisebroekaert Says:

    en toch moet er nog een deel 2 komen want hermine heeft ons lang nog niet alles kunnen laten zien .

    nog eens het was echt een leuke dag in antwerpen !!!🙂

    xxx


Geef een reactie

