Coco.

10/07/2010

Today I saw the movie ‘Coco avant Chanel’. Audrey Tatou is one of my favourite actrices, and I always love movies about ‘big people’. (Think about movies like Frida, Edith Piaf, Milk, Che, … ).
The movie is like a dream, love ‘Coco’ her ‘boy’-look. Like a boy, but still very feminin. That’s what I love. Wished that I could wear clothes like her, unfortunately I’m a bit to curvy for a look like that. Maybe in my next life ?



7 Responses to “Coco.”

  1. inge Says:

    sterke madammen: audrey tatou en Coco, maar ook Hermine!

  2. woolf Says:

    mhm… keek toevallig ook deze week dezelfde film. de tragiek van chanel’s persoonlijke leven herinnerde me aan het analoge verhaal van de grote liefde die wegvalt bij edith piaf. ook toeval, zeker?
    hm. jawel. straffe madame geweest. overtuigende rol in de film. toch ontbrak er voor mij ook iets aan. ik kan er alleen niet mijn vinger opleggen…

    • Hermine Van Dijck Says:

      bedoel je “la vie en rose: la mome” met de film van edith piaf ? Die is prachtig.
      Ja, deze film is misschien qua verhaal niet 100% sterk, maar dat maken de mooie beelden en Audrey voor mij weer helemaal goed.

  3. Ingrid Says:

    Goede filmtip. Ben al lang niet meer naar een film gegaan..moet es tijd vrij maken.

  4. jokemijn Says:

    die staat hoog op mijn lijstje, ook omwille van de garconette-look die audrey waarschijnlijk perfect weet te vangen. Toch blijft ze amélie voor mij… het lijkt alsof ik in elke film waar ze in meespeelt nog een glimpsje amélie probeer op te vangen.

  5. Kleine Says:

    Ik heb hem twee weken geleden bekeken. Audrey Tautou is ook één van mijn favoriete actrices, ze is zo ongelofelijk mooi van nature, zo’n serene uitstraling. En ik ben verliefd op dat shirtje van de laatste foto.


Geef een reactie

