Tell me a story (1).

08/07/2010

Tell me a story” is a little try on my blog, if it works I will do this story-telling-sessions every week. I like to hear stories from people, because they makes me dream. So what I want to do ? As you know, I’m a storyteller here on my blog, or just in life. I tell stories in pictures, or textile designs, and you read them. I really love to tell little stories, but now I’m curious about your story.

The subject for today is ‘love’, I really would like to hear a nice lovestory, how do you met the love of your live? What is your most beautiful memory about love ? ….. ?

(oh, and don't forget the little give-away. You still got 6 days to 
post your comment so you can win the broche.)

7 Responses to “Tell me a story (1).”

  1. inge Says:

    Ik zou een brief willen schrijven met blauwe inkt op een prachtig dun zijdepapier. Hem knopen als in de tijd van Sei Shonagon en er een geurige roos tussenschuiven. Ik zou hem willen geven aan iemand die wellicht helemaal niet van rozen houdt. Misschien zullen de woorden beklijven.

    (Een kleine gedachte over onbeschreven liefde.)


  2. Het is de regen die mij en Jonah samen bracht. We schuilden onder de laaghangende taken van een boom en daar gaven wij onze eerste kus aan elkaar. Nu is dat onze eigen plekje waar we altijd wel eens naar terug keren om elkaar daar goed te knuffelen en te kussen. Lijkt wel of het nog maar gisteren is gebeurd , zo vers zijn mijn herinneringen er nog over.

  3. little-a Says:

    Het is net als wakker worden uit een droom. Stil nagenietend
    van het moment, de herinnering proberen te plaatsen. Maar de
    puzzel past niet. Hoe dieper je graaft, hoe meer je vergeet.
    Het gevoel vergaat, maar bij de gedachte aan het fijne moment,
    voel je kriebelingen in je buik. Je wordt er helemaal warm van
    en bent even van deze wereld weg. Hoewel wakker worden uit een
    gelukzalige droom niet prettig is, is dit gevoel als hemel op
    aarde. De droom mag gerust verder blijven duren. Hopelijk is
    dit geen droom, want dan is ontwaken geen optie. De eindeloze
    stilte wordt doorbroken door het getik van de klok. Normaal
    ben ik niet zo opmerkzaam, maar nu staat mijn gehoor scherp.
    Ik rek me uit, ga languit liggen op het bed en raak met de toppen van m’n tenen de rand van het bed. Buiten het laken is het kouder dan verwacht. Met alle energie dat ik nog te bieden heb, frutsel ik de lakens over mijn
    benen heen. Maar te vergeefs, ik zal me recht moeten zetten. De
    vroege ochtendzon geeft een filmische weerkaatsing op het witte
    beddengoed.

    • Hermine Van Dijck Says:

      ooh, schooon !

      • annelies Says:

        ’t is een fragment uit een kortverhaal dat ik ook geschreven heb.. het heette ‘tranen voor morgen’. en hoewel in heel jong was toen, en nu nu al lang niet meer alle delen mooi vind, ik toch wel nog steeds verliefd ben op de titel ♥

        liefs,
        annelies


Geef een reactie

