Give-away.

07/07/2010

GIVE-AWAY GIVE-AWAY GIVE-AWAY GIVE-AWAY GIVE-AWAY GIVE-AWAY

Yes, this is my first blog-give-away. A few days ago I decided to make an own webshop, to sell my handwoven scarfs, my buttons, borches, bags, … . Really a dream to have a little shop by myself, so now I’m working on it. I hope everything will be ready in september, so you still have to wait a little time.

This give-away is to celebrate my decision, and to surprise you. The broche is a design by myself and will be sold at the webshop to. To participate just leave a comment here before wednesday morning the 14th of July. One winner will get this broche. Good luck to you all !


13 Responses to “Give-away.”

  1. Karolien Says:

    Super! Ik ben fan van het eerste moment dat ik je blog ontdekte en ben enorm benieuwd. Veel succes met de voorbereidingen ervan. Ik kijk er naar uit!

  2. jokemijn Says:

    oh! wat ben ik blij dat jij een winkeltje begint! inderdaad een hele verrassing, maar zo’n fijne! ik kijk er al heel erg naar uit.


  3. ik kijk er ook al naar uit ! Doet me ook weer verlangen om bijmezelf de draad weer op te pikken en de ideeën die ik had uit te werken, maar het is stilgevallen, maar momenteel kom ik er gewoon niet aan toe, echt jammer.

    Ik zou het heel fijn vinden om een stukje boom op m’n hart te dragen, misschien dat het me beter doet voelen.

    Veel geluk en succes !

  4. inge Says:

    mijn hart heeft nog wat plaats over om een schijfje boom te dragen


  5. Leuke broche !!! Ik hou van het citaat van de zak ! Dus ik probeer…

  6. Ingrid Says:

    Dag Hermine, ik ben heel benieuwd naar wat je nog allemaal gaat maken.Deze broche en tas zijn in iedergeval al zeer bijzonder ! Heel veel succes en plezier met het opstarten van je winkeltje!

  7. woolf Says:

    erg mooi! en heb je ook de klerenhanger toegedekt? vind de kleurkeuze super.
    liefs, nadine

  8. maravdc Says:

    Een winkeltje? écht een goed idee🙂 joepie

  9. Sigrid Says:

    De broche alleen vond ik al heel erg mooi, maar toen ik ook de tweede foto met ’t bijhorende zinnetje zag, was ik helemaal betoverd!

  10. Kleine Says:

    Oh wow, juist je blog ontdekt en ik zou heel graag meedoen! Heel eenvoudige broche, maar supermooi!

  11. Guusje Says:

    Ik doe heel graag mee, ik zie het net, na ik de andere reactie gaf. Wat een mooie broche!
    x

  12. lieke Says:

    Het klinkt misschien wat cliche, maar op deze manier zie ik jou wel Hermine!!

    Ik heb iemand leren kennen
    Onverwachts, en heel spontaan
    Ik heb iemand leren kennen
    En van haar kan ik op aan

    Ik heb iemand leren kennen
    Waar ik altijd op kan bouwen
    Ik heb iemand leren kennen
    Die ik 100% kan vertrouwen

    Ik heb iemand leren kennen
    Die mijn angsten voelt
    Ik heb iemand leren kennen
    Die altijd weet wat je bedoelt

    Ik heb iemand leren kennen
    En die iemand, dat ben jij

    Je hebt echt een hele mooie site! Om jalours op te worden!


Geef een reactie

