Broche.

24/06/2010

Do you remember the broches I made for ‘Forêt Féerique’ ? There are a lot of people who asked me if I sell them, but I can’t because they are for Forêt Féerique.
Because of all the nice reactions I decided to make a collection of broches, a new collection. Another project for the vacation.

To-do-list:
– weave scarfs
– make broches and buttons
– write a letter to a handweaving company in Sao Miguel for my internship
– think about an interesting masterproject
– …

8 Responses to “Broche.”

  1. Alice Says:

    Aah Francine gaat blij zijn !!🙂
    Ik wil er mij ook eentje aanschaffen dan hoor!!

  2. petra Says:

    Fijne (productieve) vacantie,
    en veel success met je eindjaarstentoonstelling!

  3. guusje Says:

    Mooie voornemens. Ik ga ook weer eens wat meer textiel doen, mis het wel!
    Groetjes!


  4. heel mooie gepresenteerd !

  5. jokemijn Says:

    internship klinkt wel mooi! Je werk ziet er ook heel leuk uit zo… het is me niet gelukt om nog tot in de bijloke te geraken maar een vriend van me is wel geweest en heeft het in woorden proberen door te geven🙂

  6. Isabelle Billiet Says:

    Hallo,

    Ik zag je werk op de eindejaarstentoonstelling in de Bijloke. Ik vind het bijzonder verfijnd, heel sober en toch op en top elegant. Ik wilde dit gewoon even laten weten.
    Proficiat!

    • Hermine Van Dijck Says:

      Oh, wat leuk dat je me dat even laat weten. Maakt me blij dat ik andere mensen mijn verhaal kan vertellen, en dat het ook overkomt. Heel erg bedankt !

  7. maravdc Says:

    Hermine, hou me op de hoogte, want
    ik wil, ik wil!!


Geef een reactie

