Paint and build.

20/06/2010

Two days of building on our exhibition. Almost ready for the evaluation tomorow, we have to tell our story to our teachers and 4 extern people. stressy stressy stressy.
Wensday (23 of June) at 19 hour is the big opening of the exhibition, everyone is welcome in ‘De Bijloke’ Ghent. And you can visit thursday and friday from 2 till 7. And saturday and sunday from 10 till 7. More information.


Satomi painting.

Alice’s work and Hermine in the mirror.

Painting the ‘legs’ of my boxes with a piece of fabric.

7 Responses to “Paint and build.”

  1. jokemijn Says:

    toevallig ben ik donderdag in gent, misschien wel fijn om daar eens door te lopen. Heel veel succes met de verdediging!

  2. inge Says:

    Veel succes morgen! Gewoon jezelf zijn Hermine, jouw werk is overtuigend genoeg.
    Ik hoop dat het me zondag lukt om eens binnen te springen in de voormiddag! Dit wil ik echt zien.

  3. Sophie Says:

    oh, ik kan al niet wachten tot woensdag, ben echt benieuwd. veel succes morgen met de jury, ook aan de andere textielertjes!!

  4. Alice Says:

    Ooh toch de poten wit geschilderd? Is dat gelukt? Ik ben benieuuwd !!
    Niet zoveel zin in morgen, maar we gaan dan goed doen héhé… brrrrrrrrrrrr eng eng eng
    Maar daarna kunnen we NIETS doen ! en onze sleepover zal zeker deugd doen.
    Tot morgen lief Hermientje !

    • Hermine Van Dijck Says:

      ja, toch gedaan. Het is wel niet echt geschilderd, maar ‘wazig gemaakt’ door een washandje in verf te dompelen en dan over de poten te aaien. Ze hadden wel gelijk, het is beter zo.


  5. Veel succes, laat me weten hoe de jury is gegaan !

    x


Geef een reactie

