Box.

06/06/2010

Boxes for my exhibition. I will sell them after it, so if you are interested … . (I have different size, and they will be standing on little metal frame. ) Inspired by the presentation of the exhibition of Benjamin Verdonck.



Thanks dad !

4 Responses to “Box.”

  1. elisebroekaert Says:

    waaw waaw waaw , dat gaat echt mooi presenteren !!

  2. Hermine Van Dijck Says:

    oh, dankje, ben alleen nog aan het twijfelen of ik ze hout ga laten, of wit ga schilderen. Met die houten vloer heb ik schrik dat het wat TE gaat worden … . Nog eens over nadenken.

  3. inge Says:

    Dit doet mij terugdenken aan mijn ‘grote’ jury. Toen maakte mijn vader mijn kaders.
    Het zal een prachtig geheel worden! Moet toch even tijdmaken in die drukke dagen op het einde van de maand om dit te zien!
    Iets anders: kijk eens bij nouss-nouss.blogspot.com, beelden daar die bij jou passen (denk ik).

  4. Hermine Van Dijck Says:

    Oh, Inge, die blog is inderdaad echt iets voor mij. Waaauw ! Danku voor de tip !


Geef een reactie

