Men in trees.

03/06/2010

Today I visited a nice friend. He was taking care of his trees,because of that he made a construction with his table and chairs. A bit dangerous, but his special way of thinking make me smile.


5 Responses to “Men in trees.”

  1. jokemijn Says:

    geweldig🙂 ziet er wel een heel fijne tuin uit!

  2. Mandy Says:

    That is so funny, I like his thinking …. and looks like a nice garden too !!!

  3. inge Says:

    Gedurfd! (de wijsheid van een mama)
    Fantastisch! (de visie van een creatieve mama)
    Om eeuwig na te vertellen! (gedachte van een woordenmama)
    Zo’n tak zou ik in een vaas zetten (mama met een groen hart)

    • Hermine Van Dijck Says:

      Ik dacht er ook net zo over. Ik hield m’n hart wel even vast toen ik heb op z’n constructie zag stappen, het is ‘nen gevaarlijke’🙂.


  4. Ja wel gevaarlijk, maar het is toch gelukt.


Geef een reactie

