Portfolio.

31/05/2010

Finally it’s ready, a book about my 3 years of study textile design, after hours and hours and hours work. Photographing, writing, … . It’s totally different to see the pictures on paper then on the computer screen, but I think it’s good. I’m glad it’s over, one thing less to stress about. Hip Hoy !!



10 Responses to “Portfolio.”

  1. leilie Says:

    het ziet er prachtig uit hermine !!


  2. ik vroeg me deze morgen nog af hoe het was afgelopen bij de drukker en het resultaat is echt knap !

  3. Mandy Says:

    It looks wonderful …. well done !!!

  4. jokemijn Says:

    fijn! dat lijkt een boek waar je nog jaren met plezier naar zal terugkijken, al ben je nu blij dat het klaar is🙂

  5. elisebroekaert Says:

    tziet er echt prachtig uit !!!

  6. inge Says:

    Prachtig. Als ik dit ergens te koop zou zien liggen zou niets of niemand me kunnen tegenhouden om het te hebben.
    Inspirerend schoon!!!

  7. Hermine Van Dijck Says:

    Danku allemaal voor jullie lieve reacties ! Doet me deugd.

  8. MUS Says:

    ziet er fijn uit!!
    ps leuk dat je de jaszakschattenblog ontdekt heb! …ben benieuwd naar jouw inhoud😉


Geef een reactie

