Alive.

31/05/2010

My plant is growing very fast. Each time when I come home it seems that he has grown. Love to see how a plant is alive, makes me happy. My plants are like my little babies, and I try to take care of them.
Today I discovered tiny flowers, that was a nice surprise !

4 Responses to “Alive.”


  1. de bloemetjes zijn een heel goed teken, alles gaat super goed met u plant. De mijne blijft ook maar groeien en groeien, ik heb meer als 20 babyplantjes

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Oh, Lotte kan je me eens helpen, wat zijn die baby’s nu juist? Zijn dat die ‘takken’ die tussen de bladeren verschijnen? En wat moet ik daar best mee doen ?


  3. de baby’s zijn de nieuwe plantjes die aan de takken verschijnen.


  4. Maar je hoeft die baby’s er niet af te halen je kan ze laten hangen ook, ik doe dat ook, ik kan ze niet allemaal overplanten, ik vind het juist mooi zo ene grote plant en dan allemaal kleintjes er rond : )


Geef een reactie

