Help.

27/05/2010

I’m searching for a weavingloom. Who can help me find one ?

4 Responses to “Help.”

  1. Ilse Acke Says:

    hoeveel schachten moet het getouw hebben?
    ik heb hier een kleintje staan dat ik op dit moment niet gebruik, maar het heeft maar 4 schachten…

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Ben eigenlijk opzoek naar eentje met meer schachten. maar als ik na mij zoektocht geen heb gevonden ben ik wel geïnteresseerd in het jouwe !

  3. Hermine Van Dijck Says:

    Oh wauw, dankje !


Geef een reactie

