Tea Flower.

07/05/2010

Do you see the first picture in my previous post ? Elise told me a bit more about it.
Its a teaflower, first it’s like a small little ball, and when you put it in hot water the ball will open. It’s like the birth of a flower. So beautiful ! (You can watch here a little movie of a tea flower.)

Hope I will find a teaflower somewhere here in Belgium… .

6 Responses to “Tea Flower.”

  1. lotte Says:

    dat is zo ongelooflijk mooi!

  2. Marie Says:

    Toen ik student was, was er een “tea house” in Louvain-la-Neuve (Cha-Hû-Thé) en ze hadden “teaflower” ! Of misschien bij “Le Palais du Thé” of “La Maison du Thé” in Brussel maar ben ik niet het zeker !

  3. Marie Says:

    En ook bij “Nature et Découverte” in Brussel, heeft een vriendin me enkele “teaflowers” van dit winkel gegeven.

  4. Hermine Van Dijck Says:

    oh, danku Marie voor de leuke tips. Als ik ooit nog een keertje in Brussel ben dan ga ik daar zeker langst !

  5. inge Says:

    Ik zag er vorig jaar bij Levent (twijfel nu over de naam) de koffie en theewinkel bij het gravensteen in Gent, net over het bruggetje van de groentenmarkt.

  6. Hermine Van Dijck Says:

    Ooh, bij Levelt ? Daar ga ik dan eens kijken maandag ! Dankje voor de tip !


Geef een reactie

