Stadsgedichten.

02/05/2010

Gisteren ontdekte ik dit. Elke week loop ik hier voorbij, elke keer zonder dat deze mooie dingen me zijn opgevallen. Gisteren zag ik ze wel.




Ziet mijn buitenkant eruit zoals mijn binnenkant zich voelt ?


Ben erover aan het nadenken om mijn blog toch ook maar eens in het Engels te zetten. Dat is leuk voor diegene die geen Nederlands begrijpen. Maar ik ben helaas geen krak ik talen, dus ook niet in Engels. Probleem probleem. Toch nog eens een nachtje over slapen.

4 Responses to “Stadsgedichten.”

  1. lotte Says:

    hey hermine,
    mijn engels is ook niet goed. Ik wisselde soms ook af nederlands en dan eens in het engels en dan twijfelde ik weer. Maar ik blijf het nu in het engels doen ookal maak ik fouten : ) En zo bereik je nog meer mensen.

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Maybe I have to give it a try. Haha.

  3. jokemijn Says:

    je kan met google ook een soort vertaaltool op je blog zetten, die je blog dan automatisch vertaalt voor de engelstaligen…

  4. Hermine Van Dijck Says:

    Ooh, goeie tip !


Geef een reactie

