Zwart.

01/05/2010

Vandaag ging ik naar de tentoonstelling in het MoMu, het ging over ‘zwart’. Heel toepasselijk is voor mij, om één of andere vreemde / ongekende reden draag ik bijna altijd zwart, of in ieder geval heel donkere kleuren. Het lukt me maar niet om me in een mooie frisse lichte jurk te stoppen, raar want ik vind dit meestal prachtig bij andere mensen.
Het was een hele mooie tentoonstelling, jammer genoeg heb ik enkel foto’s van het eerste deel van de tentoonstelling. En dat is een zeer spijtige zaak, want ik vond het hedendaagse gedeelte het mooist. Misschien ga ik binnenkort nog eens terug, deze keer met een volle batterij voor mijn fototoestel. Hier kan je meer info vinden.


Bernhard Willhelm

Stalenboekje met zwart-gekleurde garens.

Geef een reactie

