De biologisch-dynamische bakkerij.

30/04/2010

Enkele jaren geleden ben ik hier héél toevallig een keertje terecht gekomen, maar het was uiteindelijk bij één keer gebleven. Vandaag liep ik weer voorbij dit gezellig bakkerij’tje en dacht dat dat de ideale plek was om mijn boek uit te lezen. Mijn boek is trouwens een echte aanrader “Eva Luna” van Isabel Allende. Een boek dat alles heeft.




4 Responses to “De biologisch-dynamische bakkerij.”

  1. Marie Says:

    Waar is deze bakkerij in Antwerp ? Gezellig plaatst !

    • Hermine Van Dijck Says:

      De bakkerij ligt in de volkstraat nr 17 , dit is het verlengde van de nationalestraat (waar je het modemuseum enzo kan vinden.) Het is elke dag open van 8 tot 18 u. Veel plezier !

  2. renilde Says:

    ha! ik heb hier nog een aantal jaren gewerkt!
    alles is nog steeds hetzelfde🙂


Geef een reactie

