Zoals ik.

28/04/2010

Vandaag vond ik ook in één van mijn bib-boeken deze beelden. Ze deden me meteen aan mezelf denken. Ik doe ook altijd een stukje van mijn hand mee fotograferen, zodat het toch een beetje persoonlijker is. Ik ben dus héél blij met deze foto-vondsten.


(oei oei, afgebladerde nagellak.)

Morgen is iedereen trouwens zeer welkom op “leeggoed”. Dit is een project waar iedereen mag/kan tentoonstellen. Met de klas gaan we een kleine groepstentoonstelling houden. Hier kan je terecht voor meer info !

3 Responses to “Zoals ik.”

  1. inge Says:

    Boeiende boeken. Geef je de titels eens?

  2. Rebecca Says:

    Hermine, weet u toevallig nog hoe dit boekje heet?
    Ik hoor het graag van u.

    Lieve groet,
    Rebecca


Geef een reactie

