Werkpost.

27/04/2010

Als keuzevak volg ik ‘grafiek’, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit eigenlijk niet echt mijn ding is. Maar ik probeer er toch nog het beste van te maken. Dit zijn mijn probeerseltjes van vandaag.


Etsen.

Stempels maken.

Etsen.

Etsen.

2 Responses to “Werkpost.”

  1. Alice Says:

    Ziet er toch behoorlijk jou ding uit die stempels !! mooi mooi hermientje !!

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Lief. Ja, stempels maken vind ik leuk, ze gebruiken is een ander paar mouwen. Haha.


Geef een reactie

