Lievelingsplekje.

27/04/2010

Ik ben zo graag in onze weefklas. Het allerliefste helemaal alleen, zonder muziek, gewoon stilte en luisteren naar de geluiden van buiten. Zo heb ik het het liefst.

Vandaag ook een hele mooie post bij jokemijn, ik ben zoo verliefd op haar nieuwe schoenen. Ik zoek al een tijdje zulke mooie schoenen. Misschien ook eens een kijkje nemen op etsy.



2 Responses to “Lievelingsplekje.”

  1. jokemijn Says:

    haha, fijn dat je ze zo mooi vindt. Ik heb ze nog maar net, maar ik denk dat ik ze al kan aanraden!
    Ik werk ook het liefst helemaal stil, gewoon wat vogeltjes en af en toe een auto die voorbij komt…

  2. elise Says:

    en af en toe de heerlijke zee/visgeur die binnen waait langs het raam


Geef een reactie

