Op komst.

25/04/2010

Vandaag trok ik richting ‘Dille en Kamille’ op zoek naar een leuk plantje. Daar kocht ik een mooie graslelie, en er hingen ook al kindjes aan ! Hermine is blij !

Mijn graslelie en zijn nieuw leven.

Ons eendje is haar eitjes aan het uitbroeden. Ze heeft een prachtig nestje gemaakt met takjes en pluimen, ergens onderin onze klimop. Ik kan niet wachten tot de kuikentjes er zijn !

5 Responses to “Op komst.”

  1. jokemijn Says:

    hebben jullie een eend? echt super, haar nestje.
    bij ons zijn de lammetjes er, ook een geweldig zicht.

  2. elise Says:

    hermine ik wil graag een eendje🙂

  3. Hermine Van Dijck Says:

    Elise, je krijgt er eentje. (tenminste als ze weer niet één voor één verdwijnen)

  4. lotte Says:

    oh super schattig !

    Moet jij dan nog een kindje van mij hebben ? : )

  5. Hermine Van Dijck Says:

    Ooh, ja héél graag, Lotte. Dan is dat mijn ‘lotte-graslelie’


Geef een reactie

