Woon.

24/04/2010

Elke maand krijg ik gewoontegetrouw de VT-wonen in mijn bus. Als ik hem zie liggen maakt mijn hart steeds een sprongetje, dat is de hoogdag van de maand !
Gisteren was het weer zo ver, dit vond ik in het magazine van deze maand.

Dat rode kussen (op de rechter pagina in het midden) met dat motief deed me denken aan Sophie der weefstalen.

Ik wens dat ik later ook zo’n mooie plaid op m’n bed kan leggen. Prachtig.

Vaasjes vaasjes vaasjes.

Binnenkort ga ik weer naar de opera met Floor, wij zijn echte fans !

2 Responses to “Woon.”

  1. jokemijn Says:

    mijn mama is een boekjesgek, dus in het weekend krijg ik weer een boekjes-update🙂 heel fijn altijd om ineens zo’n hele stapel boekjes te kunnen doorbladeren. de vt-wonen en alle nederlandse woonmagazines zijn mijn favorieten.

  2. MUS Says:

    oh jaaa vaasjes!


Geef een reactie

