Toonmoment.

22/04/2010

Vandaag was er alweer een toonmoment, ik heb weer veel stof tot nadenken. Ik was wel héél blij dat ik mijn werk kon tonen in het mooiste lokaaltje van de hele academie.


Strepen op de vloer.

Ik hou zo van het spel van schaduw en licht op houten vloeren. Prachtig vind ik dat !

Mijn haar en stukje van het lokaal.

Prachtig plafond.

Mooie muren.

3 Responses to “Toonmoment.”

  1. jokemijn Says:

    geweldig, moet mooi zijn om je werk daar gepresenteerd te zien. Ben wel benieuwd wat het wordt / geworden is.

  2. lotte Says:

    ja, hoe is het toonmoment geweest?


Geef een reactie

