Woonblogs.

18/04/2010

Gisteren vond ik een artikel over woonblogs in de feeling wonen. Er zitten héél leuke blogs tussen die ik jullie toch ook even wil tonen.

De eerste leuke blog uit het artikel heet “Kris’s color stripes”, toen ik dit zag moest ik onmiddelijk aan mijn docente Styling denken. Zij is helemaal voor kleurpaletjes in verschillende maten en vormen. Ze zal deze blog waarschijnlijk ook héél leuk vinden. Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

Nog een leuke blog gevonden door het artikel is dat van Madame Hervé. Ze is designconsulente en -docente uit de buurt van Zürich en haar blog is een pareltje vol met leuke vondsten. Hier kan je een kijkje nemen op haar blog. (p.s. Jokemijn, speciaal voor u, hier)

2 Responses to “Woonblogs.”


  1. Leuke woonblogs! Ik ben ooit eens via een woonblog aan de website http://www.beddenboer.nl gekomen, waar ik leuke spullen voor de slaapkamer heb gekocht. Zo zie maar weer hoe handig de social media kan zijn🙂


Geef een reactie

