Julija’s shop.

18/04/2010

Mijn favoriete winkel op dit moment is Julija’s shop, de leuke handwerk/stoffen/knopen/wol winkel in de nationaalstraat. Ik kijk er echt elke keer mijn ogen uit.

Mooie knoopjes die ik kocht.

Japanse naaiboekjes, ze zijn echt prachtig. Op het einde van het schooljaar doe ik mezelf er eentje kado.

Allemaal bobijnen.

2 Responses to “Julija’s shop.”

  1. lotte Says:

    wauw, daar moete we samen eens een keertje langs gaan

  2. inge Says:

    Ah, spijtig. Waren onlangs in Antwerpen. Dit hebben we gemist. Wat een paradijsje! Noteren voor de volgende keer.


Geef een reactie

