Werkplaats.

14/04/2010

Vandaag was het mijn 3de poging om mijn jurk wat goed te krijgen. Ik denk dat de patronen nu wel ongeveer goed zitten, de afwerking is een ander paar mouwen. Maar ik ben op goede weg.


Mouwtjes.


Voorbereidingen voor bedovertrek.

Vandaag is mijn zoektocht naar een geschikte stageplaats gestart, helaas is dit wel moeilijk. Waar moet ik toch beginnen ? Heeft iemand misschien een leuk idee ?

2 Responses to “Werkplaats.”

  1. inge Says:

    wat zoek je precies? een weefatelier?
    Je maakt het jezelf niet gemakkelijk voor een eerste jurk! Maar hij wordt prachtig!!!!

  2. Hermine Van Dijck Says:

    Een weefatelier zou leuk zijn, maar voor andere dingen sta ik ook zeker open. Ik wil alleen niet in een groot bedrijf stage doen, liever bij een ontwerper of héél kleinschalig bedrijfje.

    Ja, heb mijn ideeën ook al vervloekt, maar de aanhouder wint denk ik.


Geef een reactie

