Eten en drinken.

11/04/2010

Al meer dan een jaar loop ik langst dit gezellig café / eethuisje, en telkens denk ik “Ik moet er eens binnen gaan”. Gisteren nam ik eindelijk de koe bij de horens. Het is er echt héél erg gezellig, en ik hou ontzettend veel van de sfeer. Dus bij deze, is dit een absolute aanrader om eens naartoe te gaan. Hier kan je hun website bezoeken.



7 Responses to “Eten en drinken.”

  1. jokemijn Says:

    dat is straf. Gisteren zaten wij daar op het terrasje🙂 geen chocoladetaart met krieken geproefd?

  2. Hermine Van Dijck Says:

    ooh, zo toevallig ! Hihi, zo leuk.

    Ik wilde ook graag op het terras, maar er was helaas geen plekje meer. De volgende keer proef ik zeker een die chocolade-kriekentaart.

  3. sonia Says:

    love your blog
    love the sweater picture i was so inspired by did you take it?
    i’m from Brussels and live in california
    your blog is so real and hommy i love to look at antwerp as i miss belgium so much
    your blog reminds me of all the stuff i love there.Thank you :-))

    • Hermine Van Dijck Says:

      Dear Sonia,
      Wauw, california. Far far away.
      The sweater picture is not mine, but the other pictures are made by me. it makes me very happy to hear that you enjoye my blog. I hope i can please you al lot more with my pictures and adventures in Belgium.
      Thanks and lots of love.

  4. elianne Says:

    moet toch echt eens een dagje naar gent..

  5. elianne Says:

    antwerpen bedoel ik ( waarom ik nou gent schrijf en antwerpen bedoel ?? )

  6. sonia Says:

    thank you Hermine
    are you thinking of a antwerp guide on your blog as we are visiting in september and love some cool places to eat, sleep, art and visit….. best sonia


Geef een reactie

