Agenda.

09/04/2010

Mijn agenda is mijn rechterhand, als ik die ooit verlies ga ik daar even niet goed van zijn vrees ik. Ik vind het fantastisch om er bloemetjes tussen te drogen. Om mooie papiertjes ertussen te stoppen die mij herrinneren aan leuke momenten.



Vandaag kocht ik mezelf dat mooie Tessa Kiros kookboek waarover ik enkele dagen geleden sprak. Een kado’tje voor mezelf. Zo heb ik het zelfs ingepakt, om het dan thuis met glunderende ogen weer uit te pakken. Blij als een klein kind.
Het volgende boek dat op mijn verlanglijstje staat is ‘Apples for jam’ van Tessa Kiros, en het kookboek van Sophie Dahl.

4 Responses to “Agenda.”

  1. inge Says:

    Schrijf vandaag in jouw agenda: ‘kleuren van de regenboog die heerlijk smaken’ en ‘morgen lukt de jurk ECHT’ en stop er dan zo’n stukje krantenpapier bij en eventueel het blaadje van een aardbeiplant of zo, of chocoladepapiertje of…

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Oh wauw, zo’n mooie woorden. Ze ontroeren mij!

  3. if jane Says:

    oh this is great! i always write, draw and stick things in my agenda as well….;)

  4. Floor Says:

    Ooh, die van Sophie Dahl wil ik ook! Die is zo mooi!


Geef een reactie

