Poging twee.

08/04/2010

Vandaag deed ik een tweede poging om een jurk te maken. Helaas is het nog steeds niet perfect, maar ik kom er toch al wel dichter in de buurt. Misschien is het dan toch echt ‘derde keer, goeie keer’. Morgen nog eens proberen.


Mijn ‘patronen’ gemaakt met krantenpapier. Dat was een tip die ik van Leila kreeg, haar oma (die nog in Marokko woont) maakt haar patronen uit krantenpapier.

Mijn favoriete speldjes.

De eerste prototypes.

2 Responses to “Poging twee.”

  1. Lieke Says:

    OEI OEI!! Dat begint er al heel mooi uit te zien hoor Hermine!!
    Ik wil ooit nog een keer een cursus patroontekenen gaan doen. Doe je mee!?
    Vandaag is mijn weefgetouw weefklaar! Wat een rotdraad zeg! 1,5 dag heeft het geduurd:P hihi Maar ik ben ook nog geen professional he!
    Kom je nog een keer naar het Noorden toe?

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Oei, 1.5 dag, moet inderdaad een rotdraad zijn. Hopelijk kan je dan nu weer goed aan de slag ! Ik mis mijn weefgetouw, ik ga misschien volgende week naar Gent gaan en proberen binnen te geraken in het atelier. Misschien kunnen de kuisvrouwen mijn wel binnenlaten. Ik zit vol met ideeën, maar kan ze niet kwijt.
    Patroontekenen, ik vrees ervoor. Ik denk dat dat niets voor mij is.

    Ik ben nog even mijn planning aan het maken, dan kijk ik of ik er nog een dagje tussenuit kan !

    x


Geef een reactie

