Het goud van Thomás Vargas.

07/04/2010

Boeken, een koffie’tje en bloemen. Wat heeft een mens meer nodig ?

Vandaag was het weer bib-dag, ik heb mijn voorraad weer ingeslagen, ik kan dus weer een tijdje voort. Op de Lyn-reis las ik het boek ‘De wijde hemel’ van Alice Sebold. Echt een prachtig boek, mooie aanrader voor ieder van jullie. Op dit moment ben ik begonnen in een boek van Isabel Allende, namelijk ‘Het goud van Thomás Vargas’ (Uit het rek geplukt omdat Vargas me meteen deed denken aan Mario Vargas Llosa, die man die zo goed kan schrijven !) .
Ik heb ook een nieuwe favoriete place-to-be, en dat is café nation. Omdat ze daar van die mooie capuccino’s geven, met een bladje in ! Alleen daarvoor al zou ik daar steeds mijn koffie gaan drinken !


Caffé Nation

Bloemen uit de tuin.

Boeken vondsten.

Gisteren heb ik nog iets héél erg leuks ondekt, namelijk dit. Net NOG een link gevonden, hierzo.

One Response to “Het goud van Thomás Vargas.”

  1. jokemijn Says:

    fijn, ik hou wel van boekentips. Komt bij op mijn lijstje. En gelijk heb je, wat die cappucino betreft.


Geef een reactie

