100% handmade.

06/04/2010

Vandaag probeerde ik een jurk te maken, een hele simpele, het is echt véél moeilijker dan ik dacht. Chapeau voor alle mensen die kleren kunnen maken, want helaas heb ik ontdekt dat ik geen naaister ben, vreemd genoeg heb ik daar geen geduld voor. De jurk was dus de mislukking van de dag. Maar ik geef de moed niet op, morgen probeer ik opnieuw !
Na enkele uren achter het stikmachien ben ik een wandelingetje gaan maken door de gezellige straten van het zon overgoten Antwerpen, heerlijk was dat. Ik heb ook een hele leuke winkel ontdekt in de nationale straat, met allemaal stoffen, bobijnen, knopen, boekjes, … echt prachtig. Daar kocht ik twee leuke knoopjes, die ga ik aan mijn truien naaien. Ze hebben ook een leuke blog, die kan je hier bekijken.


De nieuwe ‘knoopjes’.

2 Responses to “100% handmade.”

  1. jokemijn Says:

    de moed niet opgeven! Mijn zusje volgt in gent naailessen, het heeft toch al een pyjama voortgebracht🙂

  2. daan Says:

    die knoopjes! te lief en zo mooi!
    en hou vol, riep zij die net haar eerste naailes achter de rug heeft😉


Geef een reactie

