Bolivia.

05/04/2010

Vandaag kwamen Ruth en Arnout vertellen over hun reis in Zuid-Amerika. Ze hebben daar 3 maanden rond getrokken en hebben er prachtige dingen gezien en meegemaakt. Door hun enthousiaste verhalen waande ik mij een beetje in Zuid-Amerika. Hier kan je hun verhalen en foto’s lezen en bekijken.
Ook kreeg ik prachtige oorbellen !



Ze zijn echt op mijn lijf geschreven.

Ook kreeg ik deze oorbellen met hoedjes aan, ik heb er een broche van gemaakt, want als oorbel waren ze net iets te groot. Leuk, niet ?

2 Responses to “Bolivia.”

  1. maravdc Says:

    jaloers op de oorbellen😦


Geef een reactie

