Twiggy (2).

04/04/2010

Toen ik enkele dagen geleden langst de twiggy reed zag ik dat ze een nieuwe etalage hadden. Alweer zéér schoon !


Wensarmbandjes, klinkt goed !

2 Responses to “Twiggy (2).”

  1. inge Says:

    Dat zagen er bijzonder boeiende dagen uit. Al die werkbezoeken. En prachtige kleding in die winkel. Ik plak ook altijd tegen de ruit, tsja, 2 problemen: budget en maatje meer….
    Nog een fijne paasavond voor jou!

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ja, het is bij mij ook altijd net iets boven mijn budget jammer genoeg. Maar ik blijf dromen .


Geef een reactie

